با توجه به گفته های مربی ورزش سلبریتی، جهت داشتن بدنی فیت نیازی نیست حتما در باشگاه های ورزشی ثبت نام کرد

0
67
با توجه به گفته های مربی ورزش سلبریتی، جهت داشتن بدنی فیت نیازی نیست حتما در باشگاه های ورزشی ثبت نام کرد

“اندام خوش فرم تنها با ثبت نام و گذراندن ساعت ها وقت در باشگاه های ورزشی به دست نمی آید؛ بالا بردن فعالیت های روزانه می تواند در راستای رسیدن به وزنی مناسب کافی باشد”

مربی سلبریتی، پاسترناک (Harley Pasternak)، ثبت نام در باشگاه های ورزشی تنها در راستای عضله سازی باید انجام بگیرد، نه جهت داشتن اندام خوش فرم. شما می توانید به راحتی تنها با داشتن رژیم غذایی سالم و فعالیت های برنامه ریزی شده در بیرون از باشگاه های ورزشی نیز بدنی خوش فرم داشته باشید. مفید ترین زمان مورد نیاز در باشگاه ۳۰ دقیقه می باشد و این میزان تنها به کار کردن و تحریک برخی از قسمت های مشخص بدن مربوط می شود.

باشگاه به عنوان مکانی شناخته شده است که بسیاری از ورزشکاران به آن تنها به عنوان مکانی اجباری و استرس آور نگاه می کنند. که با توجه به گفته های پاسترناک، جهت داشتن بدنی سالم و خوش فرم مجبور نیستید که به چنین مکان هایی بروید. پاسترناک سلبریتی هایی چون مگان فاکی، لیدی گاگا و آریانا گراندی را جهت داشتن بدنی فیت و اندام خوش فرم یاری کرده ولی هدف او چیزی فراتر از این می باشد. چه سلبریتی و چه فردی معمولی همه می توانند در راستای داشتن بدنی سالم و فیت به راحتی موفق شوند.

راه رفتن با سرعت و گام های مناسب جهت رسیدن به مرحله چربی سوزی

شعار پاسترناک: “روتین معمولی زندگی جهت از دست دادن چربی، باشگاه جهت داشتن بدنی قوی.” بطور کل، باشگاه زمانی باید به عنوان گزینه شما در نظر گرفته شود که تصمیم داشته باشید ماهیچه ها و عضلات خود را قوی تر کرده و بطور کل بدنی قوی داشته باشید. حال تصور کنید که تمامی قسمت های مربوطه بدن را چربی احاطه کرده باشد و در این حالت است که نتیجه گیری در این مورد بسیار راحت خواهد بود چراکه بدون فعالیت های روزانه، ورزش کردن در باشگاه هیچ معنی خاصی برای شما نخواهد داشت. در واقع، چربی سوزی عملی است که باید خارج از باشگاه انجام بگیرد.

بنابراین چه کار هایی می تواند در طول روز به این میزان چربی سوزی کمک کند؟ با توجه به گفته های این مربی سلبریتی، راه رفتن و پیاده روی بهترین شیوه می تواند در این مورد گزارش شود. راه رفتن با سرعت و تمپو مشخصی می تواند به شما در راستای از دست دادن میزان بسیاری کالری کمک کند. این میزان به هنگام دویدن تا چند برابر افزایش پیدا می کند.

رژیم غذایی سالم بسیار مهم تر از باشگاه رفتن

بسیاری مردم دلیل رفتن به باشگاه را داشتن رژیم غذایی مضر و بیش از حد نرمال می دانند. متاسفانه این شیوه مناسبی برای داشتن بدن و رژیم غذایی سالمی نمی باشد. اگر روتین غذایی مناسبی را دنبال نمی کنید، در دنیا هیچ جایگزینی برای جبران این مورد پیدا نمی کنید. نوشیدن اسموتی های خانگی به همراه ترکیبلی از میوه ها و سبزیجات تازه هم به دلیل راحتی آماده کردن و هم سالم بودن باید حتما در طول روز در نظر گرفته شوند.

اگر باشگاه رفتن را دوست دارید، مجبور نیستید ساعت های زیادی آنجا بمانید

اگر مایلید تا فعالیت های خود را یک پله بالا تر برده و بافت های عضلانی بدن خود را قوی کنید، برنامه باشگاهی خود را شروع کنید. اما در نظر داشته باشید که زیاده روی نکنید. اگر تمایل دارید تا تعداد روز هایی را که به باشگاه می روید افزایش دهید، بنابراین در نظر بگیرید تا متناسب با آن، ساعات سپری شده را در باشگاه کاهش دهید.

در برخی از موارد تنها انجام یک حرکت ورزشی در کل روز نیز می تواند برای داشتن بدنی سالم کافی باشد. برای مثال، پنج ست ۲۰ تایی لانج می تواند برای کل ورزش یک روز در نظر گرفته شود که می تواند در کمتر از ۱۰ دقیقه نیز در خانه انجام بگیرد.

در نتیجه تمامی این گفته ها، اگر ترجیح می دهید تا ماهیچه هایی قوی داشته باشید، به باشگاه بروید. ولی اگر تنها مایلید تا بدنی فیت و اندام خوش فرم داشته باشید، روتین زندگی خود را در مسیری فعال تر برنامه ریزی کنید.

Warning: A non-numeric value encountered in /home/madnic/domains/madnic.ir/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 326

افزودن دیدگاه