خانم های تأثیر گذار و بازاریاب انگلیس که درآمدی بیشتر از مردان دارند

برند های معروف دنیا و هر نوع برند جدیدی در تلاش است که خود را هرچه بهتر و قوی تر در دنیا بشناساند و برای این کار نیاز به افرادی دارد تا هرچه بهتر بتوانند با ارائه نام برند در بین جوامع آن را بشناساند و چه کسی بهتر از خانم ها!

0
39
خانم های تأثیر گذار و بازاریاب انگلیس که درآمدی بیشتر از مردان دارند

“درآمد زایی یکی از اصلی ترین دغدغه های بسیاری جوامع به خصوص نگلیس در نظر گرفته شده است، به دلیل اختلافات حقوقی بین دو جنس جامعه، خانم ها به دنبال راه جدید کسب درآمد بالا می باشند”

چه کسی دنیا را اداره می کند؟ پاسخ، البته که خانم ها.

درآمد و نابرابری مسائل مالی هنوز هم یکی از مشکلات جامعه بریتانیا می باشد و جهت اتمام و لغو چنین موردی، خانم ها نیاز دارند تا سال ۲۰۴۱ منتظر بمانند تا قانونی جدید شرایط را به نفع هر دو قشر ارائه داده شود.

اما این مورد در  راستای یکی از صنعت ها سازگار نمی باشد؛ تفاوت جنسی در این مورد باعث کاهش درآمد خانم ها نمی شود. با در نظر گرفتن نتایج به دست آمده از بررسی یکی از آژانس های بازاریابی، افرادی که در راستای فعالیت در این زمینه به مراکز مربوطه مراجعه می کند تعدادی بیشتر از مردان و درآمد بالاتری در مقایسه با آنها را به خود اختصاص می دهند.

خانم ها تا سه برابر بیشتر از مردان در صورت فعالیت در این زمینه درآمد داشته و با همکاری و حمایت برند های معروف دنیا می توانند پول قابل ملاحظه ای را به جیب بزنند. داده ها نشان می دهد یک بازاریاب و تأثیر گذاران خانم قادر است تا مقدار ۴۱٫۶۰۰ پوند از طریق دو پست قرا گرفته شده اسپانسر درآمد زایی کند و این در حالی است که همین شیوه می تواند مبلغ ۳۱٫۲۰۰ پوند برای آقایان به همراه داشته باشد.

این مبلغ در مقایسه با میانگین حقوق ۲۷٫۵۰۰ پوند و کار تمام وقت بسیار زیاد و قابل توجه می باشد. این مورد در راستای وجود وبسایت هایی چون Zoella و Tanya Burr نیز در نظر گرفته شده است که در مورد فعالیت مربوطه می تواند تأثیر بسیار زیادی بر فعالیت ها و درآمد زایی داشته باشد. برای خانم هایی که در این زمینه مشغول می باشند، شبکه های اجتماعی چیزی فراتر از پلت فرم های جذاب به نظر رسیده و نقش مهم چون درآمد زایی را برای آنها فراهم می آورد.

با توجه به گفته های جفریز (Ben Jeffries)، مدیر عامل و موسس Influencer به Metro: “خانم ها در این کار بسیار موفق از مردان می باشد و دلیل این مورد بسیار واضح است، خانم ها بیشترین درخواست را در مورد فعالیت های مربوطه از خود نشان می دهند. برند های معروف دنیا و هر نوع برند جدیدی در تلاش است که خود را هرچه بهتر و قوی تر در دنیا بشناساند و برای این کار نیاز به افرادی دارد تا هرچه بهتر بتوانند با ارائه نام برند در بین جوامع آن را بشناساند و چه کسی بهتر از خانم ها.”

خانم ها در حدود %۸۵ خرید های انجام گفته دنیا را به خود اختصاص می دهند و طبیعی است که کمپانی ها همواره به دنبال بازاریاب های خانم می باشند که قادرند راحت تر در شناخت برند های دنیا تأثیر گذار باشند.

Warning: A non-numeric value encountered in /home/madnic/domains/madnic.ir/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 326

افزودن دیدگاه