سه گام ساده جهت کاهش وزن تا ۱۰ پوند

این یعنی کاهش وزن به میزان قابل ملاحظه

0
39
سه گام ساده جهت کاهش وزن تا ۱۰ پوند

“کاهش وزن علاوه بر ارائه ظاهری زیبا برخی جنبه های سلامتی را در هر سنی می تواند به راحتی تضمین کند. تغییر برخی حالات بدنی می تواند در همان لحظه فرم بدنی مناسب را برای شما فراهم آورد” 

داشتن حالت و طرز ایستادن خوب نه تنها اعتماد به نفس شما را به اطرافیان منتقل می کند، بلکه در مواردی می تواند وزن شما را تا ۱۰ پوند نیز کم تر نشان دهد، این یعنی کاهش وزن به میزان قابل ملاحظه. مهم نیست که تا چه حد چربی دور شکم شما را پوشانده، ستون فقرات شما خم شده و در نتیجه شکم شما به جلو آمده باشد. همیشه رعایت نکردن برخی موارد می تواند قد شما را تا چند اینچ کوتاه تر از عدد واقعی آن نشان دهد. با توجه به برخی از مربی های پیلاتس، بسیاری از افراد به نوعی عادت کرده اند تا لگن خود را به داخل و سمت پایین کشیده و از این طریق دنده ها را از حالت عمود به شکلی خم و در نهایت شانه های را در حالتی افتاده و تو رفته قرار می دهند. این حالت که به شکل انگلیسی دیده می شود در راستای انحنای ستون فقرات به وجود آمده و در کل به هیچ عنوان نمونه خوبی برای حالت بدنی به شمار نمی آید.

راه حل این مشکل بسیار ساده است:

از تکیه کردن به باسن خود به هنگام ایستادن خودداری کنید: در مرحله اول شما نیاز دارید تا لگن خود را از حالت خمیدگی و تو رفتگی خلاص کنید تا بعد از آن به مراحل بعدی از جبران انحنای دیگر قسمت های بدن خود بپردازید. برای شروع رفع این انحنا شما نیاز دارید تا استخوان شرمگاهی و دو استخوانی قرار گرفته در بالای لگن خود که با نام ASIS شناخته می شوند را به حالتی مثلث عمود بر زمین نگه دارید. برای پیدا کردن ASIS تنها کاری که نیاز است انجام دهید قرار دادن دست ها بر روی باسنتان می باشد.

دنده های خود را به قسمت جلو حرکت دهید: زمانیکه لگن را در حالت مناسب خود یعنی به حالتی عمود بر زمین قرار دادید نیاز دارید تا به مرحله بعدی یعنی قرار دادن قفسه سینه بر روی آن حرکت کنید. شاید تصور لگن و قفسه سینه به عنوان پایه های ساختمان در راستای جلوگیری از انحنای کلی سازه بتواند مثال خوبی در این مورد به شمار آید. قرار دادن قفسه سینه بر روی لگن به جای آویزان کردن آن به قسمت عقب به جهت افزایش طول بالا تنه و در نتیجه آن کشش شکم می تواند تا میزانی زیادی حالت ایستایی بدن را تقویت کند. در نتیجه هم ترازی دنده و لگن، کشیدن عضلات شکم به سمت ستون فقرات بدون انقباض عضلات باسن و یا گرد کردن ستون فقرات می تواند کمک شایانی در جهت قرار دادن بالاتنه در حالتی خنثی-صاف-در نظر گرفته شود.

باز کردن و انعطاف دادن به قفسه سینه: راه رفتن و یا نشستن با شانه های افتاده و به نوعی گرد شده می تواند به صورت بسته نگه داشتن ستون قفرات در نظر گرفته شود. برای رفع این مشکل به نوعی فکر کنید که شانه های خود را با حالتی منعطف به اطراف باز کرده اید. استخوان سینه که با نام aka sternum شناخته می شود به نوعی یکی از قسمت های قفسه سینه مورد نظر گرفته می شود. بنابراین این کار را تا زمان حس انعطاف و کشش در قفسه سینه خود انجام داده تا نهایتا به حالت ایستایی استانداردی برسید.

این وضعیت و نکته های استاندارد سازی با پوشیدن هر نوع لباسی می توانند نتایج بسیار کارسازی به شما نشان دهند و کاهش وزن قابل چشم گیری را برایتان فراهم آورد. شما در هر لباسی که باشید، در راستای اعمال این نکته ها قادر خواهید بود نه تنها اندام خود را بسیار خوش فرم و لاغر نشان داده بلکه از این طریق ستون فقرات خود را نیز تا درصد بالایی می توانید از درد ها به خصوص درد های ناشی از افزایش سن در امان نگه دارید.

Warning: A non-numeric value encountered in /home/madnic/domains/madnic.ir/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 326

افزودن دیدگاه