لینکدین با نسخه جدید خود افزایش تعداد کاربران در وبسایت را به همراه خواهد داشت

0
27
لینکدین با نسخه جدید

“لینکدین با نسخه جدید خود افزایش تعداد کاربران در وبسایت را به همراه خواهد داشت، تغییر اساسی برای بهبود”

سایت لینکدین (LinkedIn) در روز سه شنبه اعلام کرد که نیاز به یک تعمیر اساسی در آرشیو تکنولوژی خود در قسمت مکالمات و اظهار نظرها را دارد.

طراحی جدید این وبسایت این امکان را میدهد که صفحه نمایش جدید به همراه نسخه ی مرورگر تلفن همراه خود که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد به اجرا درآورد.

(LinkedIn) دستکاپ جدید خود را به طور جهانی تا چند هفته آینده در دسترس قرار خواهد داد.

تفاوت های ایجاد شده در لینکدین شامل:

?نوار ناوبری ساده –- که هم تاکنون شامل هفت مجموعه اصلی به نام های: صفحه اصلی، شغل ها، پیغام، اطلاعیه ها، شبکه و جستجو را میباشد.

?سیستم پیامی هوشمند –- رابط به هنگام و سریع با قابلیت قوی تر همچون، توانایی تشخیص کاربران از طریق شبکه خود کاربری که در کمپانی مربوطه مشغول به کار هستند را دارا میباشد.

?اطلاعاتی پر محتواتر — محتوای مربوطه با استفاده از الگوریتم ها و ادیتورهایی که همه از طریق انسان ها و نه از طریق سیستم مجازی، در لینکدین پیش برده میشوند.

?امکان جستجوی دقیق تر — که از طریق قرار دادن یک کادر جسجوگر با قابلیت فیلتر کردن اطلاعات در سایت انجام گرفته است.

?قرارگیری اطلاعات بیشتر در سایت —  برای مثال، نشان دادن اطلاعات جزئی تر از اینکه قسمت پروفایل هر فرد توسط چه کسانی در لینکدین دیده شده و در نهایت،

?پیشنهادهایی بهتر برای گسترش مشخصات و اطلاعات فردی کاربران لینکدین.

یک فهرست قابل تنظیم در کنار نوار ناوبری قرار گرفته شده که یک جعبه جستجوی کلی را فراهم میآورد تا گردش و روند پیدا کردن اطلاعات در مورد مطلب مربوطه مثل “دانشگاه ها”، “مردم”، و “شغل ها” قابل دسترس تر از قبل است.

با انتخاب کلمه (More) در قسمت نوار دیگر گزینه ها را شامل میشود که یکی از آن ها (LinkedIn Learning) یعنی اطلاعات مربوط به یادگیری نحوه کار با لینکدین مشخص شود.

مدل جدید این وبسایت به گفته راب اندرلی (Rob Enderle) تحلیلگر اصلی گروه اندرلی، زمینه مناسب تر و بهتری از اطلاعات را برای کاربران لینکدین به وجود میآورد. و همچنین بر اساس گفته های وی که در (TechNewsWorld) به آن پرداخته شده، اگر “زمان” گزینه ای اصلی در روند فعالیت در وبسایت برای افراد به شمار میرود، این امکان توسط تغییرات به وجود آمده ممکن شده است که همه چیز سریع تر از قبل پیش برود.

همه این تغییرات در حالی است که مکالمه و تبادل نظر در این وبسایت یک فاکتور اساسی به حساب میآید. کاربران تغییری را که در سیستم پیامی این ورژن جدید به وجود آمده را مفید تلقی خواهند کرد، چون در حالی که اشخاص در فضای اطلاعاتی خود قرار دارند امکان خواندن و پاسخگویی به پیام ها را خواهند داشت.

بر اساس گفته های آلن لپوفسکی (Alan Lepofsky) تحلیلگر اصلی در اتاق فکر این وبسایت (Constellation Research): “لینکدین از ابتدا همیشه دارای بانک اطلاعاتی بسیار وسیعی بوده اما در بخش فاکتورهای مربوط به تبادل نظر که باعث گردهمایی کاربران بوده با مشکل روبه رو میشده است.”

نحوه کار لینکدین

به پیشنهاد اندلی (Enderle) وبسایت مربوطه نیاز به تغییراتی برای بهبود وضعیت کنونی خود و جلوگیری از خطر کاهش کاربران خود را داشته است.

این کمپانی به دنبال افزایش زمانی که کاربران مشغول کار با لینکدین هستند را بالا برده تا در طی این، تبلیغات بیشتری در سایت قرار داده شود — درست مثل روندی که شبکه اجتماعی فیسبوک در حال اجرای آن میباشد.

بر اساس گفته های دیتا شیفت (Datashift) در روز چهارشنبه، لینکدین به منظور پیشنهاد دادن به بازاریابان برای داشتن نگاهی وسیع به فعالیت ها و علایق نزدیک به ۴۷۰ میلیون کاربر لینکدین، به دنبال همکاری با این کمپانی میباشد.

ویژگی های جدید و کشیده شدن لینکدین به سمت فعالیت های مربوط به کسب و کار و بیزینس، اندرلی به این نتیجه رسیده که این وبسایت زمینه ساز مشارکت و فعالیت کاربران بیشتری را فراهم خواهد اورد.

افزودن دیدگاه