چاق ترین مرد دنیا در حال آماده شدن برای عمل جراحی جهت کاهش وزن

با توجه به گفته های رسانه های محلی، فرانکو در حدود هفت سال بود که به دلیل مشکل چاقی زندگی خود را درون تخت خود سپری می کرده است

0
56
چاق ترین مرد دنیا در حال آماده شدن برای عمل جراحی جهت کاهش وزن

“چاق ترین مرد دنیا فردی ۳۳ ساله اهل مکزیکو بوده که بعد از کاهش ۳۰ درصدی وزن خود، هم اکنون آماده عمل جراحی جهت کاهش وزن خود به نصف می باشد”

فرنکو (Juan Pedro Franco) هم اکنون به عنوان چاق ترین مرد دنیا با وزن ۵۹۵ کیلوگرم-۱۳۱۲ پوند-شناخته شده که در حال آماده شدن برای یک عمل جراحی جهت کاهش نصف وزن بدن خود می باشد.

این مرد مکزیکی که بیشتز از نیم تن وزن دارد تصمیم گرفته تا برای کاهش وزن خود یک عمل جراحی جدی را تجربه کند. فرانکو که هم اکنون ۳۳ سال داشته و بر اساس باور بسیاری چاق ترین فرد دنیا می باشد انتظار دارد تا بعد از عمل جراحی در یک کلینیک ویژه کاهش وزن در حدود ۱۷۵ کیلوگرم از چربی خود را از دست بدهد. با توجه به گفته های دکتر او، کروز (Jose Antonio Castaneda Cruz): “فرانکو هم اکنون ۳۰ درصد از وزن اولیه خود را از دست داده و بنابراین دارای بدنی آماده جهت اعمال جراحی چاقی می باشد.”

زمانیکه برای اولین بار او به این کلینیک ویژه جهت عمل جراحی چاقی و کاهش وزن مراجعه کرده بود، به دلیل دیابت و شرایط خطرناکی که در راستای چربی بیش از حد در بدن خود ذخیره کرده بود جواب منفی گرفته و بنابراین جراحی او به تعویق افتاده بود. هرچند، بعد از اجرای برنامه ویژه کاهش وزن و رسیدن به وزنی مناسب برای اعمال جراحی، فرانکو آماده می باشد تا به خواسته خود برسد.

با توجه به گفته های رسانه های محلی، فرانکو در حدود هفت سال بود که به دلیل مشکل چاقی زندگی خود را درون تخت خود سپری می کرده است. او تقریبا تمام عمر خود را با این بیماری سپری کرده و به دلیل مشکلی که در سن ۱۷ سالگی با آن رو به رو شده بود، چاقی او نیز تا چندین برابر افزایش پیدا کرده بود.

البته مشکل چاقی مربوط به فرانکو نمی باشد، در حدود ۷۲٫۵ درصد افراد مکزیکی از بیماری چاقی رنج می برند که به عنوان یکی از خطرناک تری آمار های مربوطه در دنیا به شمار می رود.

این کشور به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نوشیدنی های شکری به شمار می رود. دولت جهت مقابله با این مشکل تا میزانی در سال ۲۰۱۴ برنامه مالیات را در مورد مصرف این ترکیبات در نظر گرفته بود که نتیجه آن کاهش ۵٫۵ درصدی خرید چنین نوشیدنی هایی در سال ۲۰۱۵ بوده که این میزان به ۹٫۷ درصد در سال ۲۰۱۶ رسیده است.

Warning: A non-numeric value encountered in /home/madnic/domains/madnic.ir/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 326

افزودن دیدگاه